دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

هفته هفتم لیگ برتر| پرسپولیس در تکاپوی بازگشت به صدر/ گل‌گهر در اندیشه توقف قهرمان فصل پیش

هفته هفتم لیگ برتر| پرسپولیس در تکاپوی بازگشت به صدر  گل‌گهر در اندیشه توقف قهرمان فصل پیش
دیدار تیم‌های پرسپولیس و گل‌گهر سیرجان می‌تواند آبستن اتفاقات غیرمنتظره‌ای باشد.
کد خبر : 871771

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم‌های پرسپولیس و گل‌گهر سیرجان در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ایران ساعت ۱۹:۱۵ فردا در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

این دیدار در شرایطی برگزار می‌شود که دو تیم در این فصل چهار بازی برگزار کرده‌اند و شکستی را متحمل نشده‌اند. پرسپولیس با ۱۰ امتیاز در رده سوم جدول است و گل‌گهر با ۸ امتیاز رتبه هفتم را به خود اختصاص داده‌اند. این دو تیم در حالی چنین رده‌هایی را در اختیار دارند که تراکتور و ذوب‌آهن با ۶ بازی و ۱۲ و ۱۱ امتیاز در جایگاه‌های اول و دوم ایستاده‌اند.  دو تیم تا قبل از دیدار فردا ۹ بار با هم روبه‌رو شده‌اند که پرسپولیس ۶ بار برنده بوده و ۳ بازی هم با تساوی خاتمه پیدا کرده تا نماینده سیرجان در حسرت برتری مقابل پرافتخارترین تیم لیگ برتر باشد.

گل‌گهر از ۷ شهریور که در هفته چهارم لیگ برابر ملوان بندرانزلی به تساوی یک بر یک رسید دیگر بازی رسمی نداشته و پس از ۴۰ روز بازی خواهد کرد. مارینوس اوزونیدیس یونانی هدایت گل‌گهر را بر عهده دارد و نتایج قابل قبولی گرفته، باید دید او می‌تواند پس از وقفه طولانی تیمش را در شرايطی به مصاف پرسپولیس وارد زمین کند که نتیجه خوبی بگیرد در حالی که سرخپوشان پایتخت از حمایت هواداران خودی برخوردار هستند و در این مدت دو بازی در لیگ قهرمانان آسیا برگزار کرده‌اند.

پرسپولیس در آخرین دیدار خود که هفته قبل در خانه الدحیل قطر برگزار کرد برتری بسیار خوبی بر حریف داشت و در شرایط بسیار خوبی بازی خواهد کرد. حتی در صورت غیبت مهدی ترابی و  وحید امیری هم تیم یحیی گل‌محمدی ثابت کرده در شرایط ایده‌آلی است و می‌تواند در مصاف با تیم خوب گل‌گهر سیرجان برنده باشد تا بار دیگر صدرنشین جدول رده‌بندی شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته